Klacht POSTNL: Geen levering na een door mijzelf al uitgestelde bezorgtijd.

Podo

Geen bezorging op al eerder door mijzelf uitgestelde bezorgdatum.
Pakketje zou op vrijdag geleverd worden tussen 13.00 en 15.15u. Maar omdat ik dan niet thuis was, heb ik de bezorgdatum veranderd naar zaterdag , een dag later. Het zou geleverd worden tussen 9.00 en 12.00u Uiteindelijk krijg ik de mededeling , na eerst nog een verlate bezorgtijd tussen 11.15 en 13.45u. dat het pakketje helemaal niet meer op zaterdag geleverd wordt, maar pas op maandag! WAARDELOOS!

Vanavond of zondag nog leveren.

Podo
    Ook vandaag maandag wordt bezorging uitgesteld, nu naar dinsdag 31-7-2018 tussen 10.15 en 12.45u. Gebeld met post.nl dame gaat 't uitzoeken, of ik even aan de lijn wil blijven en vervolgens wordt de verbinding verbroken.
    Van Post.NL zelf nog geen reactie ontvangen, dus zo actief zijn ze niet op Klachtenkompas
    Geachte heer/mevrouw Hansen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakketje verwachtte maar deze niet was geleverd op het aangegeven tijdvak. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag kijk ik met u mee hoe dit precies zit, kun u mij hiervoor de 3S-code van dit pakketje sturen?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Jan
    PostNL
    Barcode
    3S YYZL 0132 2699 4
    Geachte heer/mevrouw Hansen,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er correspondentie is geweest tussen ons en de afzender met het verzoek de zending te laten retourneren. Echter, zie ik een fysieke scan staat waarop te zien is dat de zending door u is ontvangen.

Ik ga ervan uit dat de zending inmiddels in goede orde is ontvangen, mijn excuses dat het op zich heeft laten wachten.

Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Tycho
    PostNL