Klacht POSTNL: geen levering zoals beloofd!

Klachtnummer
# 315741
Gebruiker
SVG2018
Datum
1 reactie

Details

Klacht

postzegels besteld gisteren, slogan: bestellen voor 20.00 volende dag in huis. wij postzegels besteld 31-7-18 om 19.00. Later 3S code ontvangen. Zou bezorgd worden op 1-8-18 tussen 18.15 en 20.45.
op 1-8-2018 om Nu 20.56 nog geen zegels. Opnieuw 3S code bekeken > staat er dat ze pas morgen (2-8) komen. maar dan zijn wij er niet omdat gepland was enveloppen te gaan schrijven waar we de zegels voor nodig hadden. Da ze even via een bericht laten weten dat het een dag vertraagd is, dan kun je nog wat regelen.

Ik geprobeerd de bezorgafsrpaak te wijzigen. want er staat dan dat je de tijd OF bezorgplaats zou moeten kunnen wijzigen, dus ik denk, mooi kan ik de zegels op ander adres laten leveren morgen waar we de eneveloppen schrijven, maar ook dat blijkt dan niet mogelijk!!!

kortom, kutbedrijf.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de postzegels en spoedlevering morgen op ander adres zodat we de zegels alsnog meteen kunnen plakken!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Gool,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze postzegels nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

    Ik wil graag met u meekijken. Zou u mij hiervoor uw ordernummer en deze 3S-code willen sturen? Gaat dit om persoonlijke postzegels of andere zegels?

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen