Klacht POSTNL: Geen medewerking aan de ontvanger.

M.E. Prast

Binnen 2 dagen 2 klachten. Beide getracht direct op te lossen via de telefoon of messenger echter niet gelukt.
1ste pakket bezorgt echter niet bij mij, men kon mij nietvertellen waar wel.
2de pakket gelijk na 1ste bestelling afgeleverd op PostNL locatie.

Is een keer de ontvanger medewerking verlenen!
Niet alles bij de verzender (contractant) afschuiven, dat is wel heel makkelijk!

Bijlagen

Geachte mevrouw, heer Prast,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet correcte bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat de bezorger uw zending niet op de juiste manier gehandeld heeft. Dit past niet binnen ons bedrijf. Aan de hand van de door u verstrekte gegevens ga ik dit voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u, elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik stel het daarom op prijs dat u contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

M.E. Prast