Klacht POSTNL: Geen melding bezorging en pakket gemist

Manu87

Geen melding zichtbaar bezorgtijd tot 12 uur status bekeken, niks geen bezorgtijden te zien.
Rond half 3 ben ik thuis pakket gemist. En nu pas beschikbaar vanaf morgen middag 3 uur. Ik wachtte op een zwembadonderdeel en nu kunnen mijn Kids dus 2 dagen niet in het zwembad terwijl het hartstikke warm wordt. Alleen omdat jullie geen tijden aangeven!!!!

Opnieuw bezorgen vandaag!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat er geen bezorgtijd beschikbaar was voor de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de status op Track & Trace wordt het verwachte tijdstip/tijdvak van bezorging aangegeven, indien mogelijk. Soms is het door drukte of andere onregelmatigheden niet mogelijk om een tijdvak weer te geven. Verder is de pakketbezorger afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later is dan het tijdvak, of dat het tijdvak onverwachts aangepast moet worden. Het tijdvak is dan ook altijd een indicatie en geen garantie of afspraak. We houden achter de schermen de werkelijke tijdstippen in de gaten en passen het tijdvak aan indien nodig. Volgens mijn informatie is de zending op 23 juni om 13:57 uur op uw adres aangeboden. Ik kan er niet voor zorgen dat het pakket alsnog bij u thuis afgeleverd zal worden. De pakketbezorger is op dit moment onderweg naar het PostNL punt, ik hoop uiteraard dat u het pakket daar spoedig kunt afhalen.