Opgelost door POSTNL: Geen melding van ontvangst, waardoor extra kosten.
Details
Klacht
Ik heb kleding besteld in Australië. Pakket werd afgeleverd bij een Primera bij ons in de buurt, maar ik ontving geen melding van Post NL dat het pakket daar lag. Na 3 weken werd het pakket dus teruggestuurd naar de afzender. Ik was letterlijk 1 dag te laat om dit te ontdekken via de klantenservice van Post NL. Direct een klacht ingediend bij Post NL, en kreeg excuses voor de gang van zaken, maar er was verder niets aan te doen. Het pakket werd door de afzender na ontvangst in Australië direct weer aan mij verstuurd, waarvoor ik wel opnieuw de verzendkosten moest betalen.Vandaag voor de zekerheid naar de betreffende Primera gegaan en gevraagd of mijn pakket misschien was gearriveerd, en dat bleek zo te zijn, het lag daar zelfs al een week. Opnieuw geen enkele melding van Post NL op mijn huisadres.
Gewenste oplossing
Post NL moet zorgvuldiger worden in het geven van een melding dat het poststuk afgehaald kan worden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.