Opgelost door POSTNL: Geen melding

sad Opgelost
RTromp

Er zou een pakketje uit duitsland komen en naar 3 weken niks gehoord of gezien of gemeld dacht bel even krijg ik te horen dat het pakketje retour is .
Maar ik heb helemaal niks van gehoord of het pakketje er is .
Beetje teleurgesteld krijg je te horen helaas kan niks meer doen dus neem maar contact op met u verzender .

Een melding geven dat er een pakketje is .
En eventueel extra kosten vergoeden.

Volgens mijn gegevens is uw zending inderdaad retour gegaan naar de afzender. Dat komt omdat deze niet tijdig is opgehaald bij de betreffende PostNL locatie. In uw bericht geeft u aan dat u hier geen informatie over hebt ontvangen. Daarom heb ik dan ook een klacht voor u doorgegeven jegens deze bezorger. Dit zal worden besproken met de betreffende bezorger en de teamleider zal passende maatregelen nemen indien nodig.

RTromp