Opgelost door POSTNL: Geen melding

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 382693
Gebruiker
RTromp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zou een pakketje uit duitsland komen en naar 3 weken niks gehoord of gezien of gemeld dacht bel even krijg ik te horen dat het pakketje retour is .
Maar ik heb helemaal niks van gehoord of het pakketje er is .
Beetje teleurgesteld krijg je te horen helaas kan niks meer doen dus neem maar contact op met u verzender .

De oplossing

Een melding geven dat er een pakketje is .
En eventueel extra kosten vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is uw zending inderdaad retour gegaan naar de afzender. Dat komt omdat deze niet tijdig is opgehaald bij de betreffende PostNL locatie. In uw bericht geeft u aan dat u hier geen informatie over hebt ontvangen. Daarom heb ik dan ook een klacht voor u doorgegeven jegens deze bezorger. Dit zal worden besproken met de betreffende bezorger en de teamleider zal passende maatregelen nemen indien nodig.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RTromp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen