Klacht POSTNL: geen moeite gedaan door postnl

Klachtnummer
# 454066
Gebruiker
wachtende
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik was de hele dag thuis gebleven, want ik had de inhoud voor morgen nodig. en ik kreeg een melding dat de bezorging niet was gelukt terwijl het bezorgblok met de tijd nog niet eens voorbij was

De oplossing

gewoon dat pakket gaan bezorgen. en als je zegt dat dat niet is gelukt voordat de bezorgtijd om is, weet je dat daar wat fout gaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen