Opgelost door POSTNL: Geen mogelijkheid om inklaringskosten te betalen

content Opgelost
Royalenfield

Mail ontvangen voor het betalen van inklaringskosten.
Vervolgens bij het ingeven van de in de mail genoemde track en trace nummer krijg je de melding dat het trackingnummer niet bekend is. Tot twee keer toe de klantenservice hierover gebeld. De eerste keer kreeg ik als antwoord een adres, waar ik maar een brief naar toe moet sturen. Bij de tweede keer kreeg ik het antwoord dat het bij de Douane nog ligt. Beide keren is mijn probleem niet opgelost. Tevens een tweede herinnering mail ontvangen ( 6 minuten na de eerste) voor betaling van de inklaringskosten. Nog steeds onbekend track nummer waarbij ik niet verder kom om deze kosten te betalen

Netjes een antwoord geven wat nu het probleem is, en hoe kan ik de inklaringskosten online betalen voor deze zending.
Oorzaak was een systeemstoring bij PostNL, is nu opgelost

Geachte meneer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u een betaalverzoek voor inklaringskosten heeft gekregen terwijl het pakket in de track&trace via de app of website niet te vinden is.

Zoals telefonisch besproken is uw pakket in ons netwerk bekend. We werken er aan om het issue zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels heeft u de inklaringskosten betaald en kunt u de actuele status bekijken op onze website, http://www.postnl.nl.