Opgelost door POSTNL: Geen mogelijkheid om inklaringskosten te betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 633254
Gebruiker
Royalenfield
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mail ontvangen voor het betalen van inklaringskosten.
Vervolgens bij het ingeven van de in de mail genoemde track en trace nummer krijg je de melding dat het trackingnummer niet bekend is. Tot twee keer toe de klantenservice hierover gebeld. De eerste keer kreeg ik als antwoord een adres, waar ik maar een brief naar toe moet sturen. Bij de tweede keer kreeg ik het antwoord dat het bij de Douane nog ligt. Beide keren is mijn probleem niet opgelost. Tevens een tweede herinnering mail ontvangen ( 6 minuten na de eerste) voor betaling van de inklaringskosten. Nog steeds onbekend track nummer waarbij ik niet verder kom om deze kosten te betalen

Gewenste oplossing

Netjes een antwoord geven wat nu het probleem is, en hoe kan ik de inklaringskosten online betalen voor deze zending.
Geboden oplossing
Oorzaak was een systeemstoring bij PostNL, is nu opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u een betaalverzoek voor inklaringskosten heeft gekregen terwijl het pakket in de track&trace via de app of website niet te vinden is.

    Zoals telefonisch besproken is uw pakket in ons netwerk bekend. We werken er aan om het issue zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels heeft u de inklaringskosten betaald en kunt u de actuele status bekijken op onze website, http://www.postnl.nl.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen