Opgelost door POSTNL: Geen mogelijkheid om inklaringskosten te betalen
Details
Klacht
Mail ontvangen voor het betalen van inklaringskosten.Vervolgens bij het ingeven van de in de mail genoemde track en trace nummer krijg je de melding dat het trackingnummer niet bekend is. Tot twee keer toe de klantenservice hierover gebeld. De eerste keer kreeg ik als antwoord een adres, waar ik maar een brief naar toe moet sturen. Bij de tweede keer kreeg ik het antwoord dat het bij de Douane nog ligt. Beide keren is mijn probleem niet opgelost. Tevens een tweede herinnering mail ontvangen ( 6 minuten na de eerste) voor betaling van de inklaringskosten. Nog steeds onbekend track nummer waarbij ik niet verder kom om deze kosten te betalen
Gewenste oplossing
Netjes een antwoord geven wat nu het probleem is, en hoe kan ik de inklaringskosten online betalen voor deze zending.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.