Klacht POSTNL: Geen niet-thuisbriefjes bij mislukte bezorgpoging

MrSocash

Ondanks eerdere klachten, is deze in praktijk helaas nog nooit opgelost: Mijn bezorger is een half jaar geleden ineens gestopt met het achterlaten van niet-thuis briefjes indien een bezorgpoging is mislukt. Dit zorgt er voor dat ik gewoon niet weet wanneer iets wordt bezorgd of niet. Mogelijkheden om het bij een postpunt af te laten leveren zijn er niet, omdat ik voor de zending moet tekenen.

Dat de postbezorger EINDELIJK weer de niet-thuis briefjes in de brievenbus gaat doen. Zoals het hoort.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mail adres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.