Klacht POSTNL: Geen niet-thuisbriefjes bij mislukte bezorgpoging

Klachtnummer
# 379923
Gebruiker
MrSocash
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks eerdere klachten, is deze in praktijk helaas nog nooit opgelost: Mijn bezorger is een half jaar geleden ineens gestopt met het achterlaten van niet-thuis briefjes indien een bezorgpoging is mislukt. Dit zorgt er voor dat ik gewoon niet weet wanneer iets wordt bezorgd of niet. Mogelijkheden om het bij een postpunt af te laten leveren zijn er niet, omdat ik voor de zending moet tekenen.

De oplossing

Dat de postbezorger EINDELIJK weer de niet-thuis briefjes in de brievenbus gaat doen. Zoals het hoort.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mail adres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen