Opgelost door POSTNL: Geen of slechte bezorging van de post.

sad Opgelost
PH-EIK

Geen of slechte bezorging van de post.
Wij hebben meerdere kerstkaarten niet ontvangen.
Grote envelop met kopijen is al twee maal verstuurd en nog steeds niet ontvangen. Consumentenjaarboek, vara-gids en wie weet wat allemaal niet meer?
Ook is er op de post.nl geen e-mail op post-adress te vinden voor klachten en de telefonische klachten lijn continu in gesprek.

zorgen dat de post gewoon regelmatig bezorgt wordt.
En waar zijn de vermiste briefen?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspost. U geeft aan meerdere poststukken niet ontvangen te hebben. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u graag zou willen weten waar de betreffende poststukken gebleven zijn. Tot mijn spijt kan ik deze vraag niet beantwoorden, omdat de poststukken ontraceerbaar zijn. Indien u behoefte heeft aan een vervangend exemplaar kunt u contact opnemen met de afzender(s) van de post.

Uw klacht staat reeds geregistreerd. U zou volgens mijn administratie ook over de uitkomst hiervan geïnformeerd zijn. Daarom ga ik ervan uit dat de situatie in de toekomst zal verbeteren.

PH-EIK
Oud bezorgers schijnen ontslagen te zijn. Maar we missen nog steeds kerstkaarten en twee andere dingen!