Opgelost door POSTNL: Geen of slechte bezorging van de post.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 417334
Gebruiker
PH-EIK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen of slechte bezorging van de post.
Wij hebben meerdere kerstkaarten niet ontvangen.
Grote envelop met kopijen is al twee maal verstuurd en nog steeds niet ontvangen. Consumentenjaarboek, vara-gids en wie weet wat allemaal niet meer?
Ook is er op de post.nl geen e-mail op post-adress te vinden voor klachten en de telefonische klachten lijn continu in gesprek.

De oplossing

zorgen dat de post gewoon regelmatig bezorgt wordt.
En waar zijn de vermiste briefen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspost. U geeft aan meerdere poststukken niet ontvangen te hebben. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is begrijpelijk dat u graag zou willen weten waar de betreffende poststukken gebleven zijn. Tot mijn spijt kan ik deze vraag niet beantwoorden, omdat de poststukken ontraceerbaar zijn. Indien u behoefte heeft aan een vervangend exemplaar kunt u contact opnemen met de afzender(s) van de post.

    Uw klacht staat reeds geregistreerd. U zou volgens mijn administratie ook over de uitkomst hiervan geïnformeerd zijn. Daarom ga ik ervan uit dat de situatie in de toekomst zal verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PH-EIK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oud bezorgers schijnen ontslagen te zijn. Maar we missen nog steeds kerstkaarten en twee andere dingen!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen