Klacht POSTNL: Geen oplossing,van post.nl

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 459266
Gebruiker
Blue parid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jullie lossen niks op,jullie geven de afzender de schuld die netjes het pakket weg heeft gebracht en de track en tracé doorgegeven heeft.
Jullie maken de fout ,en jullie zullen het vergoeden!!!
Al moet ik alles inschakelen...
Ben blij dat ik deze toptijd overleefd heb ,en jullie gaan met mijn zuurverdiende centen aan de haal,mijn zaak is zeker niet opgelost!

De oplossing

Mijn pakket vergoeden,of zorgen dat het bezorgd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik snap dat u zich heel erg zorgen maakt. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat de afzender inmiddels een onderzoek naar dit pakket heeft opgestart en diegene zal hier bericht over ontvangen. Ik adviseer u om hierover in contact te blijven met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee en de verzender is onze opdrachtgever. Ik hoop dat het pakket spoedig terecht komt. Ik zie dat het onverzekerd is verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blue parid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afwachten,en dat doe ik al een maand
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?