Klacht POSTNL: Geen oplossing bieden en ontkennen

Lourensen

Hallo,
2 weken geleden, 11 november, een Nintendo switch besteld voor onze kinderen voor 5dec. Hard voor gespaard!!!!!
Nu Zou dit 5-7 werkdagen duren, wij waren een paar dagen weg, komen vrijdag thuis en zien een briefje in de brieven bus.
Hieronder toegevoegd.. wij gaan meteen kijken want tot onze schrik was het een dag ervoor bezorgd en buiten onbeheerd neergezet!!!! Ook was onze handtekening vervalst!!!!!!!!! Dit is een grote schande en onacceptabel. Oftewel Fraude!
Meteen heb ik contact opgenomen met Postnl. Ja we begrijpen u, ja we gaan dit oplossen. Het was toen vrijdag 16nov. Een week later zouden we meer horen, maar we hoorde steeds niets en zijn zelf maar gaan bellen. Vrijdag word het onderzoek afgerond, vrijdag bellen we op.. Nee nog niets! We sturen het door als spoed.. zaterdag nog niets.. is doorgestuurd als spoed. We bellen met jullie, jullie wijzen naar media markt. We bellen naar Media markt die wijzen naar jullie.

Ik ben het kots beu en accepteer dit niet langer. Wij hebben €300.00 bij jullie liggen en we staan met lege handen!! We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels black friday, korting op de Nintendo Switch!! Wat voel ik me belazerd.

Ik eis nu een oplossing en dat niet alleen, ook een tegemoetkoming voor alle belkosten en last die we hebben ondervonden door een vervoerder die zijn werk niet doet volgens procedure en 2 bedrijven die ons laten zitten. Wij hebben voor dit weekend andere kadoos aan moeten schaffen door jullie en postnl.

Ben benieuwd hoe jullie dit met ons gaan oplossen!

We hebben een briefje van de vervoerder dat het onbeheerd langs het huis ligt en we hebben een vervalste handtekening.
Bewijs genoeg dus!

Oplossing bieden en een tegemoet koming voor alle lasten en kosten die we hebben moeten maken!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er nog onduidelijkheid is over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit de gegevens blijkt dat uw klacht op 16 november 2018 is geregistreerd door een collega. Echter heeft deze aangegeven dat u contact dient op te nemen met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL, inzake een navraag. Enkel de afzender kan een navraag starten bij PostNL, daar PostNL hiermee enkel een overeenkomst heeft. Ik wil u derhalve vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de afzender. Informatie ten aanzien van het onderzoek vindt enkel plaats tussen PostNL en de afzender. De afzender kan u, de geadresseerde, eventueel op de hoogte stellen.

Desalniettemin begrijp ik dat het erg vervelend is voor u.

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Lourensen
Geen oplossing. Ik bel bijna dagelijks met beide partijen en beide wijzen elkaar aan. Gisteren is mij beloofd binnen 24uur een oplossing aan te bieden. Deze zijn nu ook weer voorbij... Postnl en Media markt helpen me beide niet!!! Schandalig gewoon.. 12 dagen later en nog steeds geen oplossing!!