Klacht POSTNL: Geen oplossing voor verkeerd(of niet) bezorgd pakket waarbij de bezorger heeft nagelaten een mededel

Bezorgingpostnl

Postnl geeft aan een pakket te hebben afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Ook geen kaartje met daarop de plaats waar ik alsnog het pakket kan vinden. In een chat met postnl wordt ik verzocht zelf langs de buren te gaan (in mijn geval 8 adressen) of nog twee dagen af te wachten. Klachten worden niet genoteerd omdat ik geen opdrachtgever ben. Ik moet dan maar via de afzender gaan klagen! Dit is duidelijk geen verantwoording nemen voor het werk waarvoor zij zich laten betalen.

Bedrijf moet mij inzage geven in de plaats waar het pakket is afgeleverd zodat ik dit alsnog in eigendom kan verkrijgen. Postnl mag natuurlijk ook alsnog het pakket afleveren.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aan u geadresseerd pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket bezorg op uw adres. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. In een dergelijk geval verwijst PostNL altijd richting de afzender. De afzender is namelijk de opdrachtgever aan PostNL. Op uw beurt bent u weer de opdrachtgever van de afzender. Navraag moet dan ook via die weg lopen.