Klacht POSTNL: Geen Pakket, Geen Hulp

Rob

Via een webwinkel op zondag speelgoed voor mijn zoontje besteld.
De website Track&Trace gaf aan dat dinsdag tussen 15.30 en 17.30 het pakketje zou worden afgeleverd. Die tijd kwam en ging. De hele avond gewacht.
Om 21.00 veranderde de melding op Track&Trace dat de 1e levering niet gelukt was, dus we zouden niet thuis zijn. Onzin en geen briefje of wat dan ook.
Nu zou de volgende dag het pakketje tussen 15.00 en 17.00 afgeleverd worden. Ook die tijd kwam en ging. Intussen 3x de klachtenlijn gebeld. Ze kunnen niets doen maar verzekerden mij dat het pakketje die avond zou komen. Want de chauffeur was erop aangesproken en zou extra aandacht aan dit pakketje geven.
Om 22.00 veranderde de melding dat bestelling niet gelukt was en uitgesteld tot de volgende dag 14.00 en 16.00.
Weer de klachtenlijn gebeld. Aardige mensen maar doen, kunnen en mogen niets.
Nu al 4x tegen mijn zoon moeten zeggen: sorry nog geen pakketje voor je.
Ik wil geen klachtenlijn maar een oplossingslijn.

Met 3 zaken ben ik tevreden:
* Excuses van hogerhand
* Uitleg hoe het kan dat een chauffeur 2 keer niet komt opdagen
* Restitutie telefoonkosten
* Kleine vergoeding/presentje naar mijn zoon toe

Geachte heer Wissink,Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik u niet telefonisch kon bereiken informeer ik u langs deze wijze. Uiteraard betreuren wij het feit dat de zending niet op juiste wijze is aangeboden. Aan de hand van de genoteerde klacht is de chauffeur aangesproken. Voor het ongemak stuur ik u en uw zoontje een kleine attentie. Excuses namens PostNL. Ik hoop dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    Post NL Klantenservice