Klacht POSTNL: Geen Pakket bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610148
Gebruiker
H. Reul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post nl stuurt geen informatie dat er een Pakket onderweg is en ook niet dat er een Pakket wordt bezorgd. Als Postnl deze informatie wel had gegeven was ik uiteraard thuis geweest. Na het niet bezorgen op mijn adres, brengt postnl mijn Pakket naar een andere stad om het daar op te halen. Na veel bellen beloofd postnl het Pakket te brengen naar ophaalpunt in mijn stad. Is echter nooit gedaan.
ADVIES VERSTUUR OF ONTVANG LIEVER GEEN PAKKET VIA POST.NL

Gewenste oplossing

Dat post nl mijn pakket bij mij thuis bezorgd en anders bij ophaalpunt in de buurt!!
Geboden oplossing
Geen Oplossing geboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u een klacht heeft omtrent de levering van uw pakket. Sorry hiervoor, ik begrijp dat u hier meer duidelijkheid over wenst te hebben. Graag reageer ik op uw bericht.

    Gisteren hebben wij uw melding telefonisch besproken. Nadat u bent aangemeld voor jouw.postnl.nl, verschijnt een naar uw huisadres verzonden pakket automatisch in uw overzicht als de afzender de juiste naam en het juiste adres en e-mailadres heeft meegestuurd. Wanneer deze informatie incompleet of incorrect is, kunt u de zending handmatig toevoegen met de verzendcode.

    Bij uw adres hoort een vaste afhaal-locatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen. Omdat dit gekoppeld is aan het bezorgadres, kan dit niet gewijzigd worden. Wel kunt u in de toekomst bij het doen van een bestelling in een webshop, een locatie naar keuze selecteren als de afzender deze optie online aanbiedt.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen