Klacht POSTNL: Geen pakket bezorgd.

Lisa

Pakket staat als bezorgd, echter niet bezorgd. Totaal geen contact te krijgen met post nl

Zoeken waar mijn pakket is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer dat aangegeven wordt dat uw zending met barcode is afgeleverd, maar u deze niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u ongerust bent en graag geef ik uitleg.

Volgens track & trace is de zending op 24-11 afgeleverd op het opgegeven adres. Mijn advies is na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen, misschien een huisgenoot of één van de buren. Omdat is gekozen voor een verzendwijze waarbij niet voor ontvangst hoeft te worden getekend, is niet te achterhalen aan wie de zending is uitgereikt en is onderzoek jammer genoeg niet mogelijk.

Mijn ervaring is echter dat zulke kwesties zich in korte tijd vanzelf oplossen en daarom adviseer ik twee werkdagen af te wachten. Is de zending na deze termijn nog niet afgeleverd, kunt u het beste de afzender benaderen voor een passende oplossing.