Klacht POSTNL: geen pakket en geen informatie

JB

Wacht al een maand op slippers, volgens afzender liggen ze bij de douane en zijn ze nog niet vrijgegeven. Hoe lang moet je wachten als klant, wil de koop ongedaan maken en nieuwe kopen voordat de zomer over is.

pakket opsturen?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al een maand wacht op uw pakket met slippers. Ik kan me voorstellen dat u de zending graag wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik kan tot mijn spijt niet achterhalen waarom het pakket nog niet geleverd is. U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender is onze klant/opdrachtgever en zij kunnen contact met ons opnemen voor het opstarten van een onderzoek. Op die manier kunnen we onderzoeken wat er met het pakket aan de hand is. De afzender zal op de hoogte worden gehouden van de voortgang in het onderzoek en kan u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de ontstane overlast.