Opgelost door POSTNL: Geen pakket ontvangen, ook de buren niet,en negeren van de klacht(vervolg van klacht op 4 July)

sad Opgelost
Juliet m.

Pakket niet ontvangen, en post.nl negeert de klacht
In mijn geval pakket Ziggo
Die hadden de afspraak dat als je niet thuis bent t bij een afhaalpunt kan halen
Vanavond bericht dat er morgen een pakket komt
En.....het wordt afgeleverd bij de buren!!!!staat er
De optie om zelf een afhaalpunt te klikken is er niet
Melding; niet beschikbaar in uw Regio!!!!
Het is notabene aan de overkant

Serieus klachten behandelen, niet een reactie geven van;
In ons systeem staat dat t afgeleverd is, dus niet ons probleem
Niet automatisch pakketten bij de buren afgeven, niet de afspraak met Ziggo
Morgen sturen ze weer wat, indien het weer bij de buren komt, wil ik schadevergoeding
Probleem met bezorgers aanpakken, ;
Zodra een artikel gescand is, is het afgeleverd, maar dat wil niet zeggen dat ze het hebben gedaan
Valt niet te controleren voor jullie, en dit gaat door als klachten niet worden behandeld als klacht
Geen veranderibg , brievenbus pakketjes komen niet steeds aan 17/9 Geen verandering 6/9 geen verandering.hopeloos 1/9 geen verandering, ook pakketten worden gedumpt ■■situatie hetzelfde, daaronder bij dat de gewone post ook her en der in de bussen ligt ■■ Situatie is hetzelfde ze vinden dat wanneer ze hun mening hebben gegeven gaan niet in op de inhoudelijke feiten Je krijgt dus niets meer te horen Omdat een dag later ik opnieuw een pakket kreeg en ik thuis was. Het probleem is als er niemand thuis is En ze vaak niet de optie hebben voor een ander afleveradres Zogenaamd nog niet in deze Regio!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de afhandeling van uw klacht betreffende de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice op 4 juli hebben we een klacht hiervan gemaakt bij de bezorgafdeling. U heeft uiteraard gelijk als u aangeeft dat dit wel besproken moet worden.

Overigens heeft de afzender de zending verzonden als standaard pakket en mag deze eventueel bij buren worden afgegeven. Uiteraard moet dat dan wel bij een naaste buur zijn en dient u hier correct over geïnformeerd te worden. Mijn oprechte excuses dat dit niet goed is verlopen, ik kan me goed voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over was.

Ik begrijp dat u hier inmiddels contact over heeft gehad met de afzender. De nieuwe zending van deze afzender is volgens mijn informatie inmiddels op uw adres afgeleverd.