Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen

Klachtnummer
# 284337
Gebruiker
VanityStephanie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou gister dus 09-12-17 mijn pakket moeten hebben ontvangen door de brievenbus waar ik totaal niet om heb gevraagd maar goed ik heb dus niet ontvangen maar er staat er dat het gister om 15:10 zou moeten zijn bezorgd nou ik was de heledag thuis en heb geen pakket gehad maar bij mijn track & tracé status staat dat het bezorgd is vraag me dan af waar ...

De oplossing

Dat ik als nog mijn pakket netjes binnen krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Haynes,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket afgeleverd zou zijn, maar dat u deze niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

    Kunt u mij in een reactie op dit bericht de bijbehorende track & trace code sturen, zodat ik met u mee kan kijken?

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen