Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen en geen idee waar het gebleven is

Kenerie

Echt verbaasd. Pakket naar een een Postnl pakket en brievenautomaat laten bezorgen omdat ik het echt lullig vind als die bezorgers voor Jan Lul voor de deur staan. Op de app al 3 dagen elke keer opnieuw het bericht dat het pakket onderweg is vanuit het distributiecentrum en dat het vanaf 15:00 beschikbaar is. Nu heeft postnl op hun Facebook geen idee waar het pakket gebleven is want ze denken dat het naar een postnl punt in een Primera is gegaan. Die zijn al dicht dus kan nu niet meer bij mijn pakketje. Dat word een leuk themafeestjes zo zonder kostuums. Ik weet niet wat voor tamme knazen jullie aannemen vanuit het uitzendbureau in tijden van drukte maar ik zou beter screenen voortaan. Blijkbaar is alleen een rijbewijs niet genoeg

Ik wil nu mijn pakket

Geachte heer of mevrouw van den Oever,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om te kunnen zien wanneer we uw zending bezorgen, hebben we een Track & Trace barcode nodig. We begrijpen dat u op dit moment geen barcode heeft. Dit betekent helaas dat we u niet meer informatie over uw zending kunnen geven.