Opgelost door POSTNL: Geen pakket ontvangen terwijl PostNL dit wel beweert!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384420
Gebruiker
H.A. Toorman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL geeft in haar track en trace code aan dat bij de pakketbezorging ik niet thuis zou zijn (was ik wel) en heeft het pakket bezorgd op nr. 3 (geen vermelding van straatnaam) terwijl ik op nr. 121 woon. Buren op 123 en 119 waren thuis op moment van bezorging en hebben ook niets ontvangen.

De oplossing

Ik wil weten waar mijn pakket is en wil deze ook daadwerkelijk ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket niet heeft aangeboden, maar rechtstreeks bezorgd heeft bij nummer drie. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u gewoon thuis was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik raad u aan om uw pakket op te halen bij nummer drie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A. Toorman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een buurtgenoot heeft mijn pakket gebracht. Ik heb niets van PostNL vernomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen