Opgelost door POSTNL: Geen pakket ontvangen terwijl PostNL dit wel beweert!

content Opgelost
H.A. Toorman

PostNL geeft in haar track en trace code aan dat bij de pakketbezorging ik niet thuis zou zijn (was ik wel) en heeft het pakket bezorgd op nr. 3 (geen vermelding van straatnaam) terwijl ik op nr. 121 woon. Buren op 123 en 119 waren thuis op moment van bezorging en hebben ook niets ontvangen.

Ik wil weten waar mijn pakket is en wil deze ook daadwerkelijk ontvangen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket niet heeft aangeboden, maar rechtstreeks bezorgd heeft bij nummer drie. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u gewoon thuis was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Ik raad u aan om uw pakket op te halen bij nummer drie.

H.A. Toorman
Een buurtgenoot heeft mijn pakket gebracht. Ik heb niets van PostNL vernomen.