Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen.

Saar

Ik heb mijn pakket vooralsnog niet ontvangen en de bva beantwoord mijn bericht niet meer. Er gaat ontzettend veel tijd overheen. Ik heb al eerder een klacht ingediend over het feit dat het lang duurde bij de douane. Ik heb het formulier ingevuld, waarnaar ze nog een aantal gegevens vroegen. Dit toen beantwoord. Geen reactie meer gehad . Nog eens gemaild. Weer geen reactie. Ik word hier een beetje moe van. Ik wil gewoon mijn pakketje ontvangen die nu al twee maanden lang onderweg is.

Mijn pakker leveren binnen een korte termijn.

Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen. Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.