Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443846
Gebruiker
Tonyw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb geen pakket ontvangen, maar volgens de app is het wel geleverd. Als ik kijk naar de geschiedenis van mijn pakket zie ik dat het bij een ophaal dienst is afgegeven. Maar helaas heb ik geen code hiervoor ontvangen, zodat ik niets kan ophalen. Heb vervolgens gebeld met de klantendienst no: 088-2255555 die me liefst 24minuten in de wacht plaatste. Daar kreeg ik te horen dat ze me geen code konden verstrekken. Maar ik 3 dagen moest wachten zodat het daarna naar een ander afhaal punt wordt gebracht. Dit is vermoedelijk 6km van mijn woonplaats verwijderd. Hoe kom ik nu te weten waar en wanneer ik mijn pakket kan ophalen?

De oplossing

Alsnog mij een code leveren zodat ik het pakket 50meter van mijn woning kan ophalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Tonyw
    Datum
    Nu zie ik in de app dat het pakket naar het dicht bij zijnde ophaal punt is gebracht. Maar waar dat is word er niet bij vermeld. Ook wat betreft een reactie hier blijft postnl in gebreken. Zit er echt over na te denken om nooit meer met postnl in zee te gaan.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van uw pakket. Het is voor mij ook wat puzzelen, maar het pakketje lijkt hier te zijn geleverd: Maasbreeseweg 29 Panningen. Ik raad u aan daar navraag te doen. Mijn excuses voor de verwarrende situatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonyw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Moet er zelf achteraan gaan om de fout die zij gemaakt hebben de corrigeren. Ben bang dat ik het pakket nooit zal krijgen. €57 weggegooid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen