Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen.
Details
De klacht
Heb geen pakket ontvangen, maar volgens de app is het wel geleverd. Als ik kijk naar de geschiedenis van mijn pakket zie ik dat het bij een ophaal dienst is afgegeven. Maar helaas heb ik geen code hiervoor ontvangen, zodat ik niets kan ophalen. Heb vervolgens gebeld met de klantendienst no: 088-2255555 die me liefst 24minuten in de wacht plaatste. Daar kreeg ik te horen dat ze me geen code konden verstrekken. Maar ik 3 dagen moest wachten zodat het daarna naar een ander afhaal punt wordt gebracht. Dit is vermoedelijk 6km van mijn woonplaats verwijderd. Hoe kom ik nu te weten waar en wanneer ik mijn pakket kan ophalen?De oplossing
Alsnog mij een code leveren zodat ik het pakket 50meter van mijn woning kan ophalen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.