Klacht POSTNL: Geen pakket ontvangen.

Tonyw

Heb geen pakket ontvangen, maar volgens de app is het wel geleverd. Als ik kijk naar de geschiedenis van mijn pakket zie ik dat het bij een ophaal dienst is afgegeven. Maar helaas heb ik geen code hiervoor ontvangen, zodat ik niets kan ophalen. Heb vervolgens gebeld met de klantendienst no: 088-2255555 die me liefst 24minuten in de wacht plaatste. Daar kreeg ik te horen dat ze me geen code konden verstrekken. Maar ik 3 dagen moest wachten zodat het daarna naar een ander afhaal punt wordt gebracht. Dit is vermoedelijk 6km van mijn woonplaats verwijderd. Hoe kom ik nu te weten waar en wanneer ik mijn pakket kan ophalen?

Alsnog mij een code leveren zodat ik het pakket 50meter van mijn woning kan ophalen.

Tonyw
    Nu zie ik in de app dat het pakket naar het dicht bij zijnde ophaal punt is gebracht. Maar waar dat is word er niet bij vermeld. Ook wat betreft een reactie hier blijft postnl in gebreken. Zit er echt over na te denken om nooit meer met postnl in zee te gaan.

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van uw pakket. Het is voor mij ook wat puzzelen, maar het pakketje lijkt hier te zijn geleverd: Maasbreeseweg 29 Panningen. Ik raad u aan daar navraag te doen. Mijn excuses voor de verwarrende situatie.

Tonyw
Moet er zelf achteraan gaan om de fout die zij gemaakt hebben de corrigeren. Ben bang dat ik het pakket nooit zal krijgen. €57 weggegooid.