Klacht POSTNL: geen pakket ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443168
Gebruiker
Bedkastjes#99
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post pakketje niet ontvangen en ook geen briefje in de bus wel status ontvangen als zijnde bezorgt ,na telefonisch contact met post.nl zij de medewerker dat ik nog twee werkdagen moest wachten ,ben nu btwee weken verder maar nog steeds geen reactie

Beetje jammer

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakketje is gebleven

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een voor u bestemde zending niet ontvangen is terwijl de status op Track & Trace aangeeft dat de zending afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd. Het pakket zou op 29 april 2020 afgeleverd zijn op uw adres. Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog aankomt, daarom adviseren we u in dit geval twee werkdagen af te wachten. Als u het pakket twee werkdagen na de bezorgdatum nog niet in uw bezit heeft en ook niet bij de buren afgeleverd is kunt u voor een passende oplossing het beste contact opnemen met de afzender.

    De verzender is klant/opdrachtgever van PostNL en zij hebben ons betaald voor de verzending. Zij hebben een overeenkomst met ons en kunnen eventueel een klacht melden. U bent klant van de afzender en heeft de verzender betaald voor uw aankoop en eventueel de verzending en daarom heeft u een overeenkomst met de afzender. Ik hoop dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bedkastjes#99
Datum
Uiteindelijke oplossing
ADVIES IS CONTACT OP TE NEMEN MET VERKOPENDE PARTIJ
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen