Klacht POSTNL: geen pakket ontvangen

sad Niet opgelost
SSteven

ik heb mijn pakket niet ontvangen noch was deze aanwezig op het depot waar het naartoe zou moeten gaan. Vandaag staat het dat het retour gaat. Wat voor praktijken zijn dit?

ik wil mijn pakket ontvangen waar ik voor heb betaald. Ik betaal voor de service niet voor blunders

Ik snap uiteraard dat u graag dit pakket wilt ontvangen. Ik heb er even naar gekeken en zie dat de zending op 23-4-2020 met een bezorger bij u langs is geweest maar er op dat moment niemand thuis was. De zending is daarom op 24-4-2020 afgeleverd bij het PostNL punt op de Goeverneurlaan 664. Daar is het tot 2-5-2020 niet afgehaald, waardoor zij het volgens procedure retour gestuurd naar de afzender. De afzender heeft alleen geen afzender adres opgegeven, waardoor de zending nu op een verzamel depot terecht is gekomen. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen bij ons een onderzoek opstarten, zodat de zending weer op de juiste plek terecht kan komen.

SSteven
Men beweert dat ik het pakket niet opgehaald heb, maar ben wel elke dag in die rij gaan staan om me pakket op te halen. Bedankt he postnl