Klacht POSTNL: geen pakket ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440601
Gebruiker
SSteven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb mijn pakket niet ontvangen noch was deze aanwezig op het depot waar het naartoe zou moeten gaan. Vandaag staat het dat het retour gaat. Wat voor praktijken zijn dit?

De oplossing

ik wil mijn pakket ontvangen waar ik voor heb betaald. Ik betaal voor de service niet voor blunders

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u graag dit pakket wilt ontvangen. Ik heb er even naar gekeken en zie dat de zending op 23-4-2020 met een bezorger bij u langs is geweest maar er op dat moment niemand thuis was. De zending is daarom op 24-4-2020 afgeleverd bij het PostNL punt op de Goeverneurlaan 664. Daar is het tot 2-5-2020 niet afgehaald, waardoor zij het volgens procedure retour gestuurd naar de afzender. De afzender heeft alleen geen afzender adres opgegeven, waardoor de zending nu op een verzamel depot terecht is gekomen. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen bij ons een onderzoek opstarten, zodat de zending weer op de juiste plek terecht kan komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SSteven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Men beweert dat ik het pakket niet opgehaald heb, maar ben wel elke dag in die rij gaan staan om me pakket op te halen. Bedankt he postnl
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen