Opgelost door POSTNL: geen pakket op post nl lokatie

content Opgelost
# 419121
AVDP

Gisteren een "we hebben je gemist" kaartje gekregen, we konden vandaag na 15.00 uur het pakje ophalen bij een post nl lokatie. Nou we zijn er om 15.00 uur en om 17.30 uur niks op die locatie. Hoe kan dit?

uitleggen waar mijn pakket is

Ik snap inderdaad dat u bezorgd was over deze aangetekende brief. Ik zie inderdaad dat de eerste nadat u de gemist kaart had ontvangen de zending was uitgesteld. Ik kan helaas de exacte reden hiervan niet achterhalen. De volgende dag is de zending wel gewoon bezorgd bij het PostNL punt en heeft u het ook afgehaald. Mijn excuus voor het ongemak.

AVDP