Opgelost door POSTNL: geen pakket op post nl lokatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 419121
Gebruiker
AVDP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren een "we hebben je gemist" kaartje gekregen, we konden vandaag na 15.00 uur het pakje ophalen bij een post nl lokatie. Nou we zijn er om 15.00 uur en om 17.30 uur niks op die locatie. Hoe kan dit?

De oplossing

uitleggen waar mijn pakket is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u bezorgd was over deze aangetekende brief. Ik zie inderdaad dat de eerste nadat u de gemist kaart had ontvangen de zending was uitgesteld. Ik kan helaas de exacte reden hiervan niet achterhalen. De volgende dag is de zending wel gewoon bezorgd bij het PostNL punt en heeft u het ook afgehaald. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AVDP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen