Klacht POSTNL: Geen pakket steeds vertraging

Klachtnummer
# 405871
Gebruiker
Bozedaan1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds donderdag wacht ik al op mijn pakket elke dag komen ze langs volgens de app. Want bezorger is onderweg. En dan is de tijd weer verstreken en komen ze gewoon niet langs. Dus nog steeds geen pakketen. En het is donderdag 5 dec. Zit ik zonder cadeautjes

De oplossing

Mijn pakketten vandaag nog leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Het lijkt erop dat de bezorger dat de bezorger tijdens deze drukke dagen zoveel pakket bij zich had, dat deze niet aan uw pakket toe was gekomen. Wel zie ik dat het ondertussen bij u is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen