Klacht POSTNL: Geen pakket steeds vertraging

Bozedaan1

Sinds donderdag wacht ik al op mijn pakket elke dag komen ze langs volgens de app. Want bezorger is onderweg. En dan is de tijd weer verstreken en komen ze gewoon niet langs. Dus nog steeds geen pakketen. En het is donderdag 5 dec. Zit ik zonder cadeautjes

Mijn pakketten vandaag nog leveren

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Het lijkt erop dat de bezorger dat de bezorger tijdens deze drukke dagen zoveel pakket bij zich had, dat deze niet aan uw pakket toe was gekomen. Wel zie ik dat het ondertussen bij u is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak.