Opgelost door POSTNL: Geen pakket

content Opgelost
Constii

Wacht al een anderhalve week op een aangetekende zending van het Roemeense consulaat die mijn nieuwe nationaliteit bevat. Na 2 keer aangepastte bezorgtijd wat al een vorm van irritatie was omdat ik 2 keer iemand moest regelen die thuis heel dag mocht blijven om het post te ontvangen, hebben ze nu al een week het status aangepast naar: Bezorgtijd nog onbekend
Geen zorgen, nieuw bezorgmoment wordt berekend. Did status houdt zich al een week aan zonder hoop of aanpassing. PostNL kan niks voor me betekenen, alleen maar contact te laten opnemen met de afzender.Dit is een enorme kromme logica, omdat het pakket laatst is overhandigd is aan PostNL. Dit neemt aan dat het in jullie bezit kwijt is gegaan waarbij dus PostNL nooit verantwoordelijkheid wilt nemen. Achterlijke logica disoriënterende organisatie, slechte klanten service. Kan weer een nieuwe nationaliteit aanvragen en volgende keer zelf ophalen bij de consulaat.

Kan me zelf niet identificeren, aangifte wegens diefstal, pakket laatst in handen van PostNL.

Ik wil graag een duidelijke bezorgdatum van mijn pakket

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending afkomstig van het Roemeense consulaat nog niet afgeleverd is. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over de status. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd. Deze zending had uiteraard al lang bezorgd moeten worden. De afzender is onze directe opdrachtgever. Een onderzoek naar de status van een zending kan om deze reden alleen door de verzender opgestart worden, het spijt me dat ik hierin voor u geen actie kan ondernemen. Volgens mijn informatie heeft de afzender inmiddels contact opgenomen om het onderzoek in gang te zetten. Zij zullen updates ontvangen over de stand van zaken in het onderzoek, ik raad u daarom aan contact te houden met hen voor updates en een oplossing. Mijn excuses voor de ontstane vertraging en overlast.

Constii
Uiteindelijk pakket binnen gekregen nadat er een onderzoek was ingediend