Klacht POSTNL: Geen pakket

Postduif123

Weer geen pakketje! Ik bestel nooit meer ergens als ik zie dat postNL bezorgd inmiddels de 5e keer dat mijn pakket zogenaamd 'bezorgd' is maar nooit is aangekomen bij mij. Dit gaat mij echt te ver...

Ik wil gewoon mijn geld terug

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een door u verwacht brievenbuspakje de status 'Bezorgd' heeft, maar niet in uw brievenbus is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent, omdat deze situatie meermaals is voorgekomen. Mocht u nog geen navraag bij uw (directe) buren hebben gedaan, dan wil ik u vragen dit alsnog te doen. De bezorg(st)er zou zich vergist kunnen hebben in het huisnummer. Een andere mogelijkheid is dat de afleverscan per ongeluk te vroeg is gemaakt. Uit ervaring blijkt dat pakketten in dergelijke situaties binnen twee werkdagen na de afleverscan alsnog worden bezorgd.

Voor een passende oplossing moet ik u verwijzen naar de afzender van het brievenbuspakje, omdat u een koopovereenkomst met de afzender van het pakket bent aangegaan. De verzendende partij zal de situatie dan conform overeengekomen verzendvoorwaarden met PostNL afhandelen.