Klacht POSTNL: Geen pakket

Klachtnummer
# 517613
Gebruiker
Postduif123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer geen pakketje! Ik bestel nooit meer ergens als ik zie dat postNL bezorgd inmiddels de 5e keer dat mijn pakket zogenaamd 'bezorgd' is maar nooit is aangekomen bij mij. Dit gaat mij echt te ver...

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een door u verwacht brievenbuspakje de status 'Bezorgd' heeft, maar niet in uw brievenbus is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent, omdat deze situatie meermaals is voorgekomen. Mocht u nog geen navraag bij uw (directe) buren hebben gedaan, dan wil ik u vragen dit alsnog te doen. De bezorg(st)er zou zich vergist kunnen hebben in het huisnummer. Een andere mogelijkheid is dat de afleverscan per ongeluk te vroeg is gemaakt. Uit ervaring blijkt dat pakketten in dergelijke situaties binnen twee werkdagen na de afleverscan alsnog worden bezorgd.

    Voor een passende oplossing moet ik u verwijzen naar de afzender van het brievenbuspakje, omdat u een koopovereenkomst met de afzender van het pakket bent aangegaan. De verzendende partij zal de situatie dan conform overeengekomen verzendvoorwaarden met PostNL afhandelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen