Klacht POSTNL: Geen pakketje gekregen terwijl het op afgeleverd staat.

lisamichellec

Ik heb in april een pakketje gekocht vanuit Amerika, maar dat pakketje is nooit aangekomen. Op de website van USPS (met de trackingscode LH097165019US) staat dat het pakketje is afgeleverd, maar dat is helemaal niet zo. Ook is dat pakketje afgeleverd door de postbode op een zondag op 31 mei terwijl dat helemaal niet kan. Ik heb mensen in de buurt gevraagd of het pakketje perongeluk bij hun is afgeleverd, maar niemand had het. Ook heb ik de postbezorgers van Postnl aangesproken, maar hun wisten er ook niks van af. Ik heb ook gebeld met Postnl en hun bleven volhouden dat het was afgeleverd terwijl dat helemaal niet zo was. Verder ben ik ook nog naar het dichtstbijzijnde Postnl punt gegaan, maar hun konden mij niet verder helpen, omdat ik een US trackingscode had. Ik vind dit niet kunnen.

Ik wil graag dat het pakketje terecht komt bij mij.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Uiteraard kan ik me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik zie echter dat het pakje in Nederland verder is gegaan als briefpost en om deze reden kan ik niet zien aan welk bezorgadres het is gekoppeld. Omdat het pakket onverzekerd is verzonden en er ook niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen. Ik kan u enkel adviseren om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender.