Klacht POSTNL: Geen pakketje gekregen terwijl het op afgeleverd staat.
Details
De klacht
Ik heb in april een pakketje gekocht vanuit Amerika, maar dat pakketje is nooit aangekomen. Op de website van USPS (met de trackingscode LH097165019US) staat dat het pakketje is afgeleverd, maar dat is helemaal niet zo. Ook is dat pakketje afgeleverd door de postbode op een zondag op 31 mei terwijl dat helemaal niet kan. Ik heb mensen in de buurt gevraagd of het pakketje perongeluk bij hun is afgeleverd, maar niemand had het. Ook heb ik de postbezorgers van Postnl aangesproken, maar hun wisten er ook niks van af. Ik heb ook gebeld met Postnl en hun bleven volhouden dat het was afgeleverd terwijl dat helemaal niet zo was. Verder ben ik ook nog naar het dichtstbijzijnde Postnl punt gegaan, maar hun konden mij niet verder helpen, omdat ik een US trackingscode had. Ik vind dit niet kunnen.De oplossing
Ik wil graag dat het pakketje terecht komt bij mij.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.