Opgelost door POSTNL: Geen pakketje wel bezorgd volgens track en trace

Willem

Pakket zou bezorgd zijn om 12.11 uur op 12 juli 2019 volgens track en trace. Ik was als enige thuis en bel werkt naar behoren. Geen pakket gezien. Bij PostNL klacht ingediend en als antwoord gekregen dat het mogelijk is dat mijn buren het gekregen hebben of een van mijn medebewoners het pakketje achterhoud. Nogmaals ik was alleen thuis dus waarom medebewoners verdacht maken? Als het bij de buren bezorgd is, bij wie dan? Geen briefje gezien, ik ga toch niet de hele straat af om te vragen of ze toevallig een pakketje van mij aangenomen hebben? Ik moet nog maar 4 dagen wachten en als het dan nog niet bezorgd is , contact opnemen met de verzender voor een vergoeding. Anderen op laten draaien voor misstanden in hun bedrijf. Schandalig.

PostNL zou de bezorger eens kunnen vragen waar het pakketje is. Volgens mij kan dat ook telefonisch want de bezorgers hangen heel de dag aan de telefoon. Dan alsnog dezelfde dag laten bezorgen en een reprimande geven aan de bezorger.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Willem
    Was drie straten verder bezorgd, is uiteindelijk gecorrigeerd door de bezorger van PostNL

Willem
Uiteindelijke oplossing De bezorger had het 3straten verder bezorgd maar later op de dag gecorrigeerd.