Opgelost door POSTNL: Geen pincode ontvangen, er wordt verder niet gereageerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 531112
Gebruiker
AnneMD
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket is bij postautomaat geleverd maar ik heb nooit een pincode ontvangen. Ik moest van het meisje achter de balie contact opnemen met PostNL.
Eerst de chat met robot Daan, die gaf mij het telefoonnummer van de klantenservice. Hier 2x naar gebeld, totaal bijna half uur in de wacht gestaan.
Daarna bericht via messenger gestuurd. Wordt niet op gereageerd.
Nu een klacht.

Gewenste oplossing

Ik wil dat er gecommuniceerd wordt en uiteraard wil ik een pincode
Geboden oplossing
Prima, snelle reactie. Alleen de communicatiemiddelen mogen wel wat klantvriendelijker. Robot Daan, waarbij je het gevoel hebt aan het lijntje te worden gehouden, en de ellenlange wachttijden aan de telefoon waarbij geen indicatie wordt gegeven hoe lang de wachttijd ongeveer is of hoeveel wachtenden er nog voor je zijn. En tenslotte jammer dat PostNL pas reageert nadat ik een klacht bij Klachtenkompas heb ingediend.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het afhalen van uw pakket en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u geen pincode heeft ontvangen, terwijl uw pakket inmiddels is afgeleverd in de pakketautomaat. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels een reactie heeft ontvangen van ons via Facebook met daarin de betreffende pincode.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen