Klacht POSTNL: Geen poging tot levering.

Klachtnummer
# 337068
Gebruiker
Kuyashinaki
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Opnieuw voor de zoveelste keer word een pakket niet geleverd. Ze zouden zijn geweest (was iemand thuis). Niet het geval dus en geen gemist briefje in de bus?

Bij het vorige pakket werd aangegeven ‘gesloten verklaring’ terwijl het bedrijf open was en PostNL die dag tenslotte 2 keer geweest is.

Gewenste oplossing

Zou graag willen zien dat de paketten ook daadwerkelijk een poging krijgen om geleverd te worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Kuyashinaki
    Datum
    Reactie blijft uit.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Graag ontvang ik van u de verzendcode ter verificatie. Deze begint doorgaans met 3S.

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen