Klacht POSTNL: Geen post

Klachtnummer
# 328020
Gebruiker
VijfdeCapibara#860
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen post thuis ontvangen rekeningen
Waar door dat ik nu deurwaarders aan de deur heb
En mijn verzekering uit bent gegooid

De oplossing

Het zo snel mogelijk op lossen
En het mee betalen in de kosten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw van Bohemen,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg spijtig dat u uw post niet heeft ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - is de post via PostNL verzonden? Dit kunt u navragen bij de afzender.
    - datum dat de post aan had moeten komen
    - wie is de afzender?
    - uw e-mail

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen