Klacht POSTNL: Geen post bestelling.

Biertje

De afgelopen 3 weken is het bezorgen van de post een grote puinhoop. Week 45 geen post ontvangen, in week 46 op woensdag de post van week 45 ontvangen. Op donderdag de post van dinsdag week 46 ontvangen. In week 47 weer geen post ontvangen. Via de site van PostNL geven zij aan dat de post 4 dagen later kan komen, dus de post van dinsdag op zaterdag.. als je de post dan toch niet ontvangt dan kunnen zij er niets aan doen. Alleen post via track & tracé kunnen zij achterhalen. Deze handelswijze is in een woord schandalig, zij maken zich er met een Jantje van Leiden vanaf.

Orde op zaken stellen zodat de post bezorgd gaat worden.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De post is inderdaad niet te achterhalen, omdat deze ongetraceerd gaat. Ik begrijp dat het vervelend is dat de post veel te laat wordt aangeleverd, het is dan ook wel mogelijk om hier melding van te maken, zodat wij hier wel inzicht in hebben en aan de hand van uw melding en meldingen uit hetzelfde gebied de bezorging kunnen verbeteren.
    - zitten er ook stickers op de te laat geleverde post?
    - uw emailadres
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé-)reactie op dit bericht.

Biertje
    Zitten stickers op de post, Makro blaadjes iedere 2 weken Max magazine iedere week.
    Info@cbierman.nl

Bedankt voor uw bericht en informatie. Graag informeer ik u.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik de oorzaak van deze vertraging/vermissing niet achterhalen. Ik heb voor u een klacht doorgegeven aan de afdeling die gaat over de sortering en bezorging van uw post. Door middel van deze melding wordt onderzocht of er meer problemen zijn in uw postcodegebied en wordt er extra aandacht besteed aan de sortering en aflevering van uw post. Omdat deze melding verder intern wordt opgepakt en door de leidinggevende wordt afgehandeld ontvangt u zelf geen persoonlijk bericht meer. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de ontstane overlast.