Klacht POSTNL: Geen post bestelling.

Klachtnummer
# 496592
Gebruiker
Biertje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De afgelopen 3 weken is het bezorgen van de post een grote puinhoop. Week 45 geen post ontvangen, in week 46 op woensdag de post van week 45 ontvangen. Op donderdag de post van dinsdag week 46 ontvangen. In week 47 weer geen post ontvangen. Via de site van PostNL geven zij aan dat de post 4 dagen later kan komen, dus de post van dinsdag op zaterdag.. als je de post dan toch niet ontvangt dan kunnen zij er niets aan doen. Alleen post via track & tracé kunnen zij achterhalen. Deze handelswijze is in een woord schandalig, zij maken zich er met een Jantje van Leiden vanaf.

De oplossing

Orde op zaken stellen zodat de post bezorgd gaat worden.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De post is inderdaad niet te achterhalen, omdat deze ongetraceerd gaat. Ik begrijp dat het vervelend is dat de post veel te laat wordt aangeleverd, het is dan ook wel mogelijk om hier melding van te maken, zodat wij hier wel inzicht in hebben en aan de hand van uw melding en meldingen uit hetzelfde gebied de bezorging kunnen verbeteren.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - zitten er ook stickers op de te laat geleverde post?
    - uw emailadres
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé-)reactie op dit bericht.



    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Biertje
    Datum
    Zitten stickers op de post, Makro blaadjes iedere 2 weken Max magazine iedere week.
    Info@cbierman.nl
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht en informatie. Graag informeer ik u.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik de oorzaak van deze vertraging/vermissing niet achterhalen. Ik heb voor u een klacht doorgegeven aan de afdeling die gaat over de sortering en bezorging van uw post. Door middel van deze melding wordt onderzocht of er meer problemen zijn in uw postcodegebied en wordt er extra aandacht besteed aan de sortering en aflevering van uw post. Omdat deze melding verder intern wordt opgepakt en door de leidinggevende wordt afgehandeld ontvangt u zelf geen persoonlijk bericht meer. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen