Klacht POSTNL: Geen post gehad.

Klachtnummer
# 361843
Gebruiker
Pieterpos.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg al weken niet normaal mijn post. Er is vorige week een rekening naar mij verstuurd die ik nog steeds niet heb ontvangen. Krijg ook geen ah reclame en heb ook de korting van de NS niet ontvangen. Vindt het zeer vervelend dat ik iemand geld schuldig ben omdat ik de post niet ontvang. Ik vindt het schandalig.

De oplossing

Mijn post normaal bezorgen, mede ook mijn reclame. Kijken waar mijn rekening is??

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u verstuurde zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat u een poststuk niet ontvangen heeft en dat dit al vaker is voorgekomen. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren. Helaas kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak van de vermissing is. Omdat de afzender uw poststuk als gewone post (en daarmee zonder barcode) heeft verzonden, is uw poststuk niet te volgen in onze systemen. We hopen dat u hier begrip voor heeft.

    Uiteraard wil ik wel een klacht voor je registeren. Dit betekent dat we gaan onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. Als dit het geval is, zullen we kijken wat de oorzaak hiervan is en gepaste actie ondernemen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Uw e-mailadres
    * Zou de post wel met PostNL moeten komen?

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Pieterpos.
    Datum
    Ja weet het zeker dat dit met postnl moet komen. Maar heb in de buurt vernomen dat ik niet de enigste ben, die al werken geen of bijna niets heb gekregen. Dus doe hier iets mee. Mijn mail adres is theagerards@home.nl.

Ook een klacht indienen over POSTNL?