Klacht POSTNL: Geen post gekregen

Es

Geen post gekregen. De flair en margriet laatste 2 weken zeker. Maar wie weet nog meer

Naleveren. En de vaste postbode terug

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u tijdschriften mist. Ik begrijp dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er is gebeurd. Wel wil ik graag een klacht melden om de bezorging op uw adres in de gaten te kunnen houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op of rond welke datum had u de Flair en Margriet moeten ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?