Opgelost door POSTNL: Geen post meer ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 627070
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf 11 oktober 2022 geen post meer ontvangen.
Het gaat over 19 poststukken, te zien op de app Mijn post.4 keer gebeld met PosNL. Maar veel excuses en 3 keer een coulancebox toegestuurd, maar dus nooit ontvangen!!!
Hebben het doorgegeven aan de manager van de regio, maar nog steeds geen post ontvangen….

Gewenste oplossing

De post vanaf 11 oktober alsnog ontvangen!
Geboden oplossing
Betreffende postbode is aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorging niet goed gaat. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent.

    Volgens mijn gegevens is uw melding reeds in behandeling genomen en zal er zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen