Klacht POSTNL: geen post ontvangen

Klachtnummer
# 94173
Gebruiker
bas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee verschillende personen 16 jan de ander 17 jan gepost niet ontvangen .
Het was briefpost groot vermaat de een met rekeningen wat mijn broer ons toegestuurd had de ander een soort van pakje maar voor de brievenbus.de inhoud bedraagt 25 euro.
ik zit op een adres met toevoeging buitenbrinkweg 14 h 22 3853LW Ermelo

De oplossing

Ik wil de post hebben

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Tilkema,Hartelijk dank voor uw melding over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat u van twee verschillende afzenders post niet heeft ontvangen. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat er diverse poststukken niet zijn aangekomen en bied u hiervoor mijn excuses aan. Omdat uw post niet is verwerkt aan de hand van een barcode, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik heb uw melding geregistreerd en laat onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. De betrokken medewerkers zullen worden aangesproken en er zal extra aandacht worden besteed aan de bezorging van de post op uw adres. Ik ga er vanuit dat hierdoor de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht u desondanks nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen we dit uiteraard graag van u. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    bas
    Datum
    Het vertrouwen is toch onzeker vooral omdat ik nu niet weet of het niet nog eens voorkomt ..is het huren van een postbus veiliger..??
    en dat pakje zat een shirt wat mij 25€ heeft gekost.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Tilkema,Het is goed voor te stellen dat het zeer vervelend is dat u poststukken niet heeft ontvangen. Mijn collega heeft inmiddels uw klacht doorgezet naar de bezorgers en deze zullen dan ook extra aandacht besteden aan de bezorging op uw adres. Uiteraard excuus dat dit is voorgekomen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Lise
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen