Klacht POSTNL: Geen post ontvangen de hele week

Klachtnummer
# 285302
Gebruiker
Nel03
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een hele week geen post ontvangen. Hoe krijg ik mijn post weer want er zitten facturen bij.
Mijn adres is:
Lingeweg 3
4011 JM Zoelen
Tel:0344-681464
Ik hoor graag van u, wat de oplossing is want ik vind dit heel vervelend!!!

Met vriendelijke groet,

Nel den Haan - van Buren

De oplossing

Post gewoon bezorgen!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Den Haan - van Buren,


    Uit uw bericht begrijp ik dat u recentelijk geen briefpost meer heeft ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Hierover het volgende.

    Hoeveel poststukken mist u? En weet u zeker dat dit door PostNL bezorgd zou worden en niet door een andere postorganisatie? Wanneer verwachtte u deze brieven en wie is de afzender hiervan?

    Zodra ik deze info van u heb ontvangen, kan ik een klacht registeren en wordt alles besproken met het verantwoordelijke depot.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik,


    Sandra
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen