Klacht POSTNL: Geen post ontvangen

Agross

Het valt mij op dat ik al een paar keer van diverse bedrijven de post niet heb ontvangen,.terwijl bij navraag blijkt.dat zij dit wel verzonden hebben.

Nagaan of de bezorger wel de post bezorgd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u diverse poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en wilt weten wat er aan de hand is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Van welke afzenders zijn de poststukken afkomstig en hebben zij bevestigd dat de poststukken via PostNL zijn verzonden?
    - Wat zijn de verzenddata?