Opgelost door POSTNL: Geen post ontvangen

sad Opgelost
Martin Loman

Van de drie aangekondigde items in de postnl app, zij er twee niet bezorgd. Ook na vier dagen niet.

De post bezorgen

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u twee poststukken niet ontvangen heeft, terwijl deze wel aangekondigd zijn in via Mijn Post in de PostNL app. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat briefpost zonder barcode wordt verzonden, kan ik tot mijn spijt niet achterhalen waar de post zich bevindt omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de manager van de bezorgafdeling in uw regio om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie wordt met de betreffende medewerkers besproken zodat met extra aandacht naar de postbezorging op uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere terugkoppeling op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij actie. Als wij uw zendingen toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard gaan bezorgen. Mijn welgemeende excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl