Opgelost door POSTNL: Geen post op zaterdag. Kan dat zomaar.

sad Opgelost
Post.bezorging9

Mijn man is vandaag jarig en verwacht een boel verjaardagskaarten maar er is geen postbode te zien. Wordt niet meer bezorgd op zaterdag hoorde ik net. Schandalig terwijl de postzegels als maar duurder worden.

Antwoord geven aub.
Een slap excuus. De post werd laat op de avond bezorgd door andere mensen. Totaal verkeerd bezorgd dus in zo een klein dorpje. Is al de zoveelste keer.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor bericht. Uit uw melding maak ik op dat de verjaardagskaarten voor uw man niet zijn bezorgd op zaterdag 11 mei. Mijn excuses hiervoor, ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.Graag reageer ik op uw bericht.

Normaal gesproken bezorgen wij post de eerste bezorgdag nadat wij het ontvangen hebben, ook op zaterdag. Er is geen enkele sprake van dat er op zaterdag niet meer bezorgd wordt. Het kan wel voorkomen dat een poststuk, om welke reden dan ook, vertraging oploopt. Natuurlijk proberen wij dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar we kunnen voor deze poststukken geen honderd procent garantie verstrekken. In een enkel geval komt het helaas wel eens voor dat niet alle post op zaterdag bezorgd kan worden, bijvoorbeeld door ziekte van een postbezorger of tijdelijke onderbezetting. We zorgen er dan ook voor dat zo snel mogelijk de volgende dag de overige post alsnog wordt bezorgd, dat kan dan ook op maandag zijn.

Mijn ervaring is dat de meeste zendingen een dag later alsnog aankomen, ik vertrouw erop dat de verjaardagskaarten inmiddels afgeleverd zijn. Indien dat niet het geval is of indien u merkt dat poststukken meer dan één bezorgdag vertraagd zijn dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om hier melding van te maken. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.