Klacht POSTNL: Geen post

Oma2017

Geen post op di- wo en nu donderdag dus ook niet. Terwijl afzender aangeeft dat het al lang geleverd had moeten worden. Snap er helemaal niks van.

Het is een pakketje wat door brievenbus kan, dus begrijp niet waar het blijft. Is op 1 april verstuurd door afzender...

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent
    de bezorging van een brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze
    dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw
    bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit brievenbuspakje dat op 1 april naar u is verzonden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Gaat dit om een brievenbuspakje met een Track & Trace code? Indien dit het geval is
    zou ik deze graag nog van u ontvangen.

- Wie is de afzender?

- Indien het om een zending zonder Track & Trace code gaat kunt u dan ook bevestigen dat de afzender het via ons heeft verzonden?

- Wat is uw e-mail adres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling
    nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als
    privé bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren