Opgelost door POSTNL: Geen postbezorging op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 augustus.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 387078
Gebruiker
M.C.W. Bluemer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen postbezorging. Brievenpost is donderdag 22 augustus al op de bus gedaan,
tot op heden niet ontvangen.

De oplossing

Controleren of de bezorger zijn/haar taak nakomt betreffende het bezorgen van de post en het niet achterhoudt of weggooit. Ik verwacht een brievenbuspakketje dat donderdag 22 augustus is verzonden door NKON.nl

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post verstuurd op 22 augustus niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzender mist u post?
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van de aanvullende gegevens heb ik uw melding door kunnen zetten naar de verantwoordelijke afdeling. Een enkele keer raakt post zoek in het verwerkingsproces. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

    Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

    Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.C.W. Bluemer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is alsnog bezorgd. Post NL heeft keurig gereageerd op mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen