Opgelost door POSTNL: Geen postbezorging op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 augustus.

M.C.W. Bluemer

Geen postbezorging. Brievenpost is donderdag 22 augustus al op de bus gedaan,
tot op heden niet ontvangen.

Controleren of de bezorger zijn/haar taak nakomt betreffende het bezorgen van de post en het niet achterhoudt of weggooit. Ik verwacht een brievenbuspakketje dat donderdag 22 augustus is verzonden door NKON.nl

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u post verstuurd op 22 augustus niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Van welke afzender mist u post?
    - Uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Aan de hand van de aanvullende gegevens heb ik uw melding door kunnen zetten naar de verantwoordelijke afdeling. Een enkele keer raakt post zoek in het verwerkingsproces. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

M.C.W. Bluemer
Het pakket is alsnog bezorgd. Post NL heeft keurig gereageerd op mijn klacht.