Klacht POSTNL: Geen postbusstukken ontvangen

Klachtnummer
# 469556
Gebruiker
Riaaat
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vrijdag stond in de app, dat ik twee postbus stukken zou ontvangen. Tot op heden niet ontvangen. Hoe kan dit ????

De oplossing

Ze opsporen, zodat ik ze alsnog wel krijg. Zit iets in waar ik op zit te wachten.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post afbeeldingen heeft gezien van uw poststukken, maar tot op heden de zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het proces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u de poststukken inmiddels ontvangen of zijn ze nog niet aangekomen? Indien ze na donderdag 13 augustus (de vijfde bezorgdag) nog niet afgeleverd zijn dan verneem ik dit graag van u.

    - Van welke afzenders zijn de poststukken afkomstig?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u deze zendingen tot op heden niet heeft ontvangen. Ik zie inderdaad in de bijlage dat dit heel erg vervaagd is. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Briefpost kan ik helaas niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Mochten we de zendingen toch nog aantreffen zullen we deze uiteraard bezorgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen