Klacht POSTNL: Geen postcode bij track en tracé nummer

Santabaloenajoy

Ik heb vandaag een camera ter waarde van 2.300euro naar een antwoordnummer van Nikon Nederland gezonden. Ik heb alleen de track en tracé nummer maar er staat geen postcode op. Ik kan niks terugvinden. Ik vroeg aan de postmedewerkster of mijn zending wel verzekerdwas maar ze zei dat ze dat niet wist. Maak me nu natuurlijk grote zorgen of de zending wel aankomt en of deze onbeschadigd aankomt.

Mijn zending traceren

Geachte heer/mevrouw Joosten-Melis,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De betreffende tracking code.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.