Klacht POSTNL: Geen postcode bij track en tracé nummer

Klachtnummer
# 345752
Gebruiker
Santabaloenajoy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag een camera ter waarde van 2.300euro naar een antwoordnummer van Nikon Nederland gezonden. Ik heb alleen de track en tracé nummer maar er staat geen postcode op. Ik kan niks terugvinden. Ik vroeg aan de postmedewerkster of mijn zending wel verzekerdwas maar ze zei dat ze dat niet wist. Maak me nu natuurlijk grote zorgen of de zending wel aankomt en of deze onbeschadigd aankomt.

De oplossing

Mijn zending traceren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Joosten-Melis,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De betreffende tracking code.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen