Opgelost door POSTNL: geen postmeer

Redo

Ik krijg al 14 dagen geen post . de bank zegt nu voor de derde keer een brief te hebben gestuurd.
Ook heb ik gemaild en getracht te bellen maar geen respons .zijn ze in staking .
de bank gaat nu nogmaals me brief versturen aangetekend doet de bank niet nu maar weer wacht .

me brieven van de bank

Geachte heer Ouden,

Zeer kwalijk te vernemen dat u nu al diverse dagen geen post ontvangt. Dit is zeker niet de bedoeling en ik bied hier mijn excuses voor aan.

Aan de hand van uw telefoongesprek zijn er klachten genoteerd omdat u de post niet heeft ontvangen. Aan de hand van deze klachten is er een intern onderzoek gestart die nagaat wat er nu precies mis gaat. Je zult hier uiteraard een reactie op ontvangen. Deze terugkoppeling zul je uiterlijk 3 december ontvangen.

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben hoor ik deze graag.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Redo
    brief is gisteren 2-12-2015 binnen gekomen .hij was verzonden op 10-11-2015 best lang maar hij is er