Opgelost door POSTNL: geen postmeer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139551
Gebruiker
Redo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al 14 dagen geen post . de bank zegt nu voor de derde keer een brief te hebben gestuurd.
Ook heb ik gemaild en getracht te bellen maar geen respons .zijn ze in staking .
de bank gaat nu nogmaals me brief versturen aangetekend doet de bank niet nu maar weer wacht .

De oplossing

me brieven van de bank

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Ouden,

    Zeer kwalijk te vernemen dat u nu al diverse dagen geen post ontvangt. Dit is zeker niet de bedoeling en ik bied hier mijn excuses voor aan.

    Aan de hand van uw telefoongesprek zijn er klachten genoteerd omdat u de post niet heeft ontvangen. Aan de hand van deze klachten is er een intern onderzoek gestart die nagaat wat er nu precies mis gaat. Je zult hier uiteraard een reactie op ontvangen. Deze terugkoppeling zul je uiterlijk 3 december ontvangen.

    Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben hoor ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    Redo
    Datum
    brief is gisteren 2-12-2015 binnen gekomen .hij was verzonden op 10-11-2015 best lang maar hij is er

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Redo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen