Opgelost door POSTNL: Geen postzegelcode gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172151
Gebruiker
wezzel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Gisteravond heb ik een postzegelcode van € 0,73 besteld en betaald. Helaas heb ik toen geen postzegelcode geleverd gekregen. Vervolgens heb ik nogmaals besteld en betaald, toen heb ik wel een code gekregen.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik € 0,73 terug op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Gunnewegh,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de postzegelcode niet heeft ontvangen na de bestelling. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik heb uw verzoek doorgezet naar de afdeling die hier over gaat. Zij zullen beoordelen of u de kosten retour ontvangt. Mocht dit akkoord zijn, ontvangt u het bedrag binnen 2 a 3 weken retour op de rekening.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    wezzel
    Datum
    Vandaag is het geld op mijn rekening gestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen