Opgelost door POSTNL: geen postzegelcode ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 450347
Gebruiker
A.C. Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 juni jl. heb ik een postzegelcode besteld voor 2 postzegels. Wel betaald, maar geen bevestiging of code ontvangen. Het is onmogelijk om iemand van de klantenservice te spreken te krijgen.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug, omdat ik reeds postzegels gekocht heb.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw postzegelcodes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn als er iets mis gaat. U kunt de kosten voor deze postzegels gewoon terug komen via https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C. Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding niet ontvangen postzegelcode
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen